Betingelser – Hilmers

 

Betaling

Du kan velge mellom kortbetaling med VISA, Mastercard og faktura eller delbetaling via Klarna. Dersom du velger Klarna kan du kontakte dem direkte dersom du har spørsmål. Send en mail til info@klarna.no eller ring deres kundesenter 21018991. Du kan også logge inn på deres hjemmeside www.klarna.com.

 

Leveringstid

Dette vil variere fra produkt til produkt. Dersom varen finnes på lager tar det ca 7-10 dager. Dersom varen ikke finnes på lager tar det ca 8-10 uker. Vi mailer deg mer eksakt leveringstid og holder deg løpende informert slik at du kan planlegge mottak av dine varer.

 

Frakt

Du har 2 muligheter til frakt. Du kan velge å få varene levert hjem til deg, da beregnes frakten i handlekurven, eller du kan hente varene på vårt lager. Vi bruker PostNord som distributør. Om du har spørsmål vedrørende frakt, ring vår kundeservice på 92670044.

 

Retur og reklamasjon

Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du har mottatt leveransen, gir oss en melding om saken. Da må du også sende varen i retur til oss innen 14 dager. Dersom du ønsker å angre ditt kjøp må du levere et angrerettskjema, det skal du ha mottatt med ordrebekreftelsen. Dersom du ikke har mottatt det, kontakt oss på hei@hilmers.no. For at angreretten skal være gjeldende må produktet være tilbakelevert i samme stand som da du mottok det. Produktet må være rent og ubrukt, og i original emballasje uten synlige tegn til skade på emballasje og/ eller produkt. Det er viktig å være nøye med å pakke varene, bruk den opprinnelige
emballasjen, samt beskyttende transportemballasje.

Betingelser ved retur av varer;

  • Vare OK + originalemballasje OK = Ingen fradrag
  • Vare OK + originalemballasje ikke OK = 20% fradrag for forringelse
  • Vare ikke OK + originalemballasje OK = min 50% fradrag for forringelse eller takst på skaden for faktisk forringelse
  • Vare ikke OK + originalemballasje ikke OK = min 50% fradrag for forringelse etter takst på skaden for faktisk forringelse

Ved angrerett er det kunden som må betale alle kostnader ved retur av varen. Dette gjelder også eventuell forsikring av varene under transport. Kunden er ansvarlig at varen kommer tilbake i samme stand som når den ble mottatt.


Ved reklamasjon på grunn av feil eller skade vil vi alltid strekke oss langt for å gi deg en
erstatningsvare, vs kontakt kontakt oss på hei@hilmers.no eller ring 92670044.


Det er viktig at du sjekker varene nøye når du mottar den. Kontroller at det ikke er skader på
emballasjen som også kan ha gitt skader på varen. Dersom du opplever skader på emballasjen ring PostNord på tlf 09300 senest 4 timer etter at du mottok varen. Da melder du fra om feil.

X
Add to cart